Asiakaspalaute avaimena toimintamme kehittämiseen

/global/scaled/1000x435x0x139x1000x435/Other-certegoFI-photos-brand-library-Certego-Finnsec2019-web-29.jpg

Toteutimme syyskuussa valtakunnallisen asiakastyytyväisyystutkimuksen, johon vastasi 248 asiakastamme. Kiitämme jokaista vastaajaa palautteesta ja tulemme käymään ne yksikkökohtaisesti läpi toimintamme kehittämiseksi.

Asiakastyytyväisyyskyselymme pureutui erityisesti siihen, miten asiakkaidemme mielestä olemme onnistuneet arjessa lunastamaan asiakaslupauksemme.

Olemme ilahtuneita, että 46 % vastanneista asiakkaistamme koki toimintamme kehittyneen parempaan suuntaan kolmen viimeisen vuoden aikana. Meitä suosittelisi 44 % vastaajista (arvosana 9-10 asteikolla 0-10), Net Promote Scoren ollessa +34. Suunta on oikea, mutta haluamme parantaa asiakaskokemusta entisestään. Pyrimme entistä aktiivisemmin rakentamaan kumppanuutta yhdessä asiakkaidemme kanssa sekä lunastamaan lupauksemme tasalaatuisemmin asiakaspalvelussa. 

Kehitämme ja kehitymme palautteiden avulla

Kiitämme erityisesti runsaasta avovastausten määrästä. Ne antoivat meille konkreettisia asioita, joiden avulla lähdemme kehittämään toimintaamme entistä paremmaksi. Jokainen alueemme valitsee omat paikalliset kehityskohteensa, joita he lähtevät toiminnassaan edistämään.

Mittaamme asiakaskokemusta kaksi kertaa vuodessa eri asiakasryhmille kohdennetuilla kyselyillä. Keräämme tärkeää tietoa toimintamme kehittämiseksi myös jatkuvasti käynnissä olevilla yksittäisiin palveluihin ja projekteihin liittyvillä kyselyillä. Arvostamme jokaista palautetta.

Onnea voittajalle!

Arvontageneraattorimme on suorittanut Yale Doorman -älylukon arvonnan, ja voittajalle on ilmoitettu asiasta henkilökohtaisesti. Onnittelemme voittajaa ja toivotamme entistä turvallisempaa arkea.