Certegon päättäjäkokemuskyselystä toimenpiteisiin

/global/scaled/4000x1740x0x2201x1000x435/Other-certegoFI-photos-brand-library-samuel-zeller-158996-unsplash.jpg

Meidän on aika kiittää kaikkia reilua sataa asiakastamme, jotka antoivat toiminnastamme palautetta maalis-huhtikuun aikana.

Päättäjäkokemuskyselymme pureutui erityisesti siihen, miten avainasiakkaidemme mielestä olemme onnistuneet arjessa lunastamaan asiakaslupauksemme.

Olemme ilahtuneita, että 44 % vastaajista koki toimintamme kehittyneen parempaan suuntaan kolmen vuoden takaiseen tutkimukseen verrattuna. Meitä suosittelisi 30 % vastaajista (arvosana 9-10 asteikolla 0-10), Net Promote Scoren ollessa +16. Tulos on hyvä, mutta haluamme kehittää sitä entistä aktiivisemmin rakentamalla kumppanuutta ja toimialoja palvelevia turvallisuusteknisiä ratkaisuja yhdessä asiakkaidemme kanssa sekä lunastamaan lupauksemme tasalaatuisemmin asiakaspalvelussa. 

Kehitämme ja kehitymme palautteiden avulla

Avovastaukset antoivat meille konkreettisia asioita, joiden avulla kehittämme toimintaamme entistä paremmaksi. Jokainen alueemme valitsee omat paikalliset kehityskohteensa, joita lähtevät edistämään. Jokainen alueemme valitsevat omat paikalliset kehityskohteensa, joita lähtevät edistämään. Valtakunnallisesti tulemme kehittämään mm. projektiviestintää, jatkamaan käynnissä olevien järjestelmähankkeiden edistämistä sekä erityisesti palvelemaan teitä entistä proaktiivisemmin ja asiakaslähtöisemmin läpi organisaation.

Jatkossa mittaamme päättäjäkokemusta vähintään vuosittain. Keräämme tärkeää tietoa toimintamme kehittämiseksi myös jatkuvasti käynnissä olevilla yksittäisiin palveluihin ja projekteihin liittyvillä kyselyillä. Olemme kehittämässä näitä jatkuvia kyselyitä vielä kesän kynnyksellä parantaaksemme vastauskokemusta. Arvostamme jokaista palautetta!

Onnea voittajalle!

Arvontageneraattorimme on suorittanut Yale Doorman -älylukon arvonnan, ja ilmoitamme voittajalle asiasta henkilökohtaisesti.