Terveys ja palvelu edellä vuoteen 2021

/global/scaled/640x278x0x38x640x278/Other-certegoFI-photos-brand-library-Joulu2020.jpg

Takana on meille kaikille erityinen vuosi. Poikkeustilanne on horjuttanut perusturvallisuuden tunnettamme, mutta samalla tuonut pintaan kanssaihmisistä välittämisen, yhteenkuuluvuuden tunteen ja mahdollistanut uusia, asiakaslähtöisempiä käytäntöjä. Vuosi on muuttanut myös monen yrityksen turvallisuuden tarpeita, joihin me Certegossa tarjoamme apuamme.

Kulunut vuosi on ollut monella mittapuulla mitattuna poikkeuksellinen myös meillä Certegossa. Keväällä koronavirustilanteen huonontuessa otimme tiukat varotoimenpiteet käyttöömme, joilla huolehdimme omasta ja asiakkaidemme liiketoimintojen jatkuvuudesta. Olemme ylpeitä siitä, kuinka vastuullisesti ja sitoutuneesti oma henkilöstömme on ottanut käyttöön korona-ohjeistukset, ja huomaamme selvinneemme yhdessä tästä ajasta hyvin. Samalla jatkoimme pääkaupunkiseudun toimintomme yhdistävän toimitilamuuton valmistelua sekä kiihdytimme vuoden alussa käynnistyneen laajamittaisen liiketoimintamme kehityshankkeen valmistelua.

Asiakas keskiöön

Certegon ensimmäiset vuodet ovat olleet muutoksentäyteisiä. Omasta tuotekehityksestä luopuminen ja erilaisten yrityskulttuurien yhteen liittäminen on vaatinut enemmän sisäistä työtä kuin olisimme uskoneetkaan. Yhteisen sävelen ja toimivan organisaatiokulttuurin luominen on ollut innostavaa, mutta samalla aikaa vievää. Tämä on valitettavasti näkynyt myös asiakkaillemme.  

Oli aika kääntää toimintamme suunta kohti asiakasta. Kokosimme vuoden alussa jokaisesta toiminnostamme asiantuntijoita yhteen avoimeen vuoropuheluun toimintamme parantamiseksi. Useiden työpajojen lopputuloksena syntyi organisaatiomalli, joka yksiselitteisesti nostaa asiakkaan kaiken toimintamme keskiöön.

Laajamittaisimmin muutos on koskettanut pääkaupunkiseudun toimintojamme, jotka toimivat nyt asiakassegmenttien ympärillä. Tiiviillä sisäisellä yhteistyöllä, fokuksella ja selkeillä asiakasvastuutuksilla takaamme asiakkaillemme entistä sujuvamman palvelun ja paremman lopputuloksen. Mitä paremmin tunnemme asiakkaamme, sitä paremmin osaamme turvata heidän toimintaympäristöjään. Sisäisesti toimimme jatkuvan parantamisen periaatteiden mukaisesti. Uudistuksen myötä luonnollisesti myös johtamismallimme muokattiin tukemaan nopeaa päätöksentekokykyä.

Kuluvan syksyn aikana olemme vahvistaneet myös palvelumme sydäntä, valtakunnallisen asiakaspalvelukeskuksemme toimintaa ja panostaneet sen kehittämiseen, joka tulee varmasti näkymään heti kun uudet certegolaiset pääsevät vauhtiin.

Mistä tunnistat CERTEGOn vuonna 2021?

Meillä on vahva halu kehittää niin alaamme kuin itseämme. Jokaisen certegolaisen työn tavoitteena on varmistaa asiakkaan häiriötön liiketoiminta ja palvella asiakasta. Mistä sitten tunnistat CERTEGOn vuonna 2021? Siitä, että jokainen asiakkaamme voi kokea saavansa parempaa palvelua kuin aiemmin. Tästä kertoo myös kuvassa näkyvä Certego-viitta; olemme asiakasta varten ja teemme pieniä ja isoja turvallisuustekoja ylpeydellä asiakkaillemme. 

Lämmin kiitos kuluneesta vuodesta. Olen varma, että tahtotilamme tinkimättömään asiakaslähtöisyyteen tulee näkymään teille ja auttaa syventämään niin yhteistyötämme kuin tyytyväisyyttäsi meihin. 

Teemme yhdessä hyvää

Tänä poikkeuksellisena vuonna joulukorttien ja -muistamisten sijaan teemme lahjoituksen apua eniten tarvitseville. Pyysimme teiltä apua tuettavan kohteen valinnassa. Tänä vuonna hyväntekeväisyyskohteemme on SOS Lapsikylä, joka sai 41 % kaikista äänistä. Kiitos äänensä antaneille!

 

Rauhallista joulua sinulle ja läheisillesi toivottaen,

Kalle & tiimi

Kaarlo Kankkunen
toimitusjohtaja, Certego Oy
kaarlo.kankkunen@certego.fi
p. 050 328 4169