Kaksi palveluasiantuntijaa, Vantaa

Haemme vakituiseen työsuhteeseen kahta palveluasiantuntijaa valtakunnalliseen palvelukeskuksen tiimiimme!

Tehtävät ovat lähellä toisiaan, mutta eroavat kuitenkin hieman toisistaan:

Ensimmäisessä tehtävässä osallistut asiantuntijan roolissa asiakkaidemme työajanhallintajärjestelmien käyttöönottoprojekteihin sekä asiakkaidemme pääkäytöllisiin tehtäviin. Toimit tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden sekä oman asiantuntijaorganisaatiomme kanssa. Vastuullasi ovat työajanhallintajärjestelmien asiakaskohtaiset työaikamääritykset, erilaiset integraatiot HR-järjestelmiin ja loppukäyttäjäkoulutukset. Tämän lisäksi toimit konsulttina HR-ratkaisuissa, joiden avulla asiakas pystyy kehittämään sisäisiä työajanhallintaan liittyviä prosessejaan.

Toisessa tehtävässä työtehtävinäsi tulee olemaan asiakkaidemme työajanhallintajärjestelmien pääkäytölliset työt. Työt tehdään lähtökohtaisesti etäkäyttötyönä asiakkaidemme järjestelmiin sähköpostitse ja puhelimitse. Työ sisältää myös järjestelmien käyttöönottoprojekteihin liittyviä pääkäyttötöitä, joissa pääset toimimaan tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme sekä oman asiantuntijaorganisaatiomme kanssa.

Olet etsimämme henkilö, mikäli omaat erinomaiset esiintymistaidot ja olet ulospäinsuuntautunut etkä säikähdä ajoittaista kiirettä. Sinulla on stressinsietokyvyn lisäksi pitkäjänteisyyttä, palveluhenkisyyttä sekä hyvät neuvottelutaidot. Innostut (ja innostat) kehittymään sekä motivoidut siitä, että työssäsi pääset vaikuttamaan myös asiakkaiden kehitysprosesseihin. Ymmärrät HR-sektorin erilaiset järjestelmäkokonaisuudet ja olet mahdollisesti toiminut HR-järjestelmien pääkäyttäjänä.

Odotamme sinulta…

  • kykyä tulkita ja soveltaa käytännössä työaikalakia sekä erilaisia työehtosopimuksia
  • kokemusta palkanlaskentajärjestelmistä sekä työajanhallinnan ylläpidosta (esim. Nepton tai FLEXIM)
  • muutaman vuoden työkokemusta vastaavista tehtävistä ja/tai palkkahallinnon tehtävistä (esim. palkkahallinnon assistentti)
  • sujuvaa kirjallista ja suullista suomen ja englannin kielen taitoa, ruotsin kielen taito katsotaan eduksi
  • tehtävään sopivaa koulutusta, esim. korkeakoulututkintoa.


Tehtävä edellyttää B-ajokorttia sekä matkustusvalmiutta valtakunnallisesti tarpeen mukaan. Lisäksi viranomaisen myöntämää turvasuojakorttia varten sinulta edellytetään nuhteetonta, rikosrekisteritöntä taustaa.

Pääset tutustumaan palvelukeskuksemme toimintaan videon muodossa täältä!

Mikäli jokin asia jäi vielä askarruttamaan, lisätietoa tehtävästä antaa Nina Salonoja puhelimitse numerosta +358505668063 tai sähköpostitse osoitteesta nina.salonoja@certego.fi.

CERTEGOn tapa toimia kiteytyy niin sisäisesti kuin ulkoisestikin neljään meille erityisen tärkeään osa-alueeseen:

  • luottamus & arvostus
  • ostamisen & asioinnin helppous
  • kommunikointi & asioiden eteneminen
  • osaaminen

#pelaammelogollerinnassa – lue lisää tavastamme toimia nettisivuiltamme!

CERTEGO tarjoaa sinulle mahdollisuuden päästä mukaan alan johtavan yrityksen kasvutarinaan ja kehittää omaa ammattiosaamistasi yhdessä alan kokeneiden ammattilaisten kanssa. Panostamme laadukkaaseen perehdyttämiseen ja koulutuksiin. Meillä sinulla on mahdollisuus kehittää omaa urapolkuasi ja laajentaa monipuolisesti työnkuvaasi ja asiantuntijuuttasi. Saat lounasedun lisäksi vuosittain käyttöösi ePassin monipuoliset liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointiedut sekä kattavan työterveyshuollon.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi CV:n ja palkkatoiveen kera otsikolla ”Palveluasiantuntija, PKS” sähköpostitse osoitteeseen rekrytointi@certego.fi 31.12.2021 mennessä. Mikäli jompikumpi tehtävistä erityisesti sopisi juuri sinulle, mainitsethan sen hakemuksessasi. Rekrytointiprosessissa on tarkoitus edetä mahdollisimman nopeasti oikeiden henkilöiden löydyttyä, joten haastatteluita suoritetaan jo hakuajan aikana. Hae mukaan!