Call Center vastaanottaa kiinteistösi hälytykset ja palvelupyynnöt ympäri vuorokauden
24/7 toimiva Call Centerimme vastaanottaa kiinteistönne palvelupyynnöt ja hälytykset suomeksi ja englanniksi. Kirjaamme jokaisen hälytyksen ja palvelupyynnön, jotta voimme seurata pyyntöjen määrää ja laatua, varmentaa palveluntuottajien palvelun laadun sekä vasteajat; järjestelmämme tuottaa automaattisesti tarvittavat raportit. Myös kaikki puhelut tallennetaan palvelun laadun varmistamiseksi. Palveluihimme kuuluvat:

Kiinteistövalvomopalvelut tuottaa CERTEGO 24/7 (ent. K2 Turvapalvelut)
CERTEGO 24/7 yhdistää modernin turvallisuustekniikan ja kiinteistöautomaation keräämän tiedon vuorokauden ympäri toimivaan palvelukeskukseen, josta on suorat yhteydet vartiointiliikkeisiin, huoltoliikkeisiin ja muihin yhteistyökumppaneihin sekä viranomaisverkon kautta viranomaisiin.

Hissihälytysten vastaanottomme nopeuttaa avun saantia vikatilanteissa
Yksi tärkeä osa kiinteistöturvallisuutta on hissien toiminnan valvonta vuorokauden ympäri. Hissien käyttäjät voivat soittaa hissihuoltoyhtiöön ja ilmoittaa viasta tai hissi voi lähettää automaattisesti hälytyksen hälytysvalvontajärjestelmään. Hissi voi myös soittaa tilatietoja hissihuoltoyhtiön puhelinlinjaan.
Kaikissa tapauksissa palvelukeskuspäivystäjämme toimivat toimeksiantosopimuksessa sovitulla tavalla. Esimerkiksi kiireellisissä vikatapauksissa paikalle voidaan lähettää hissihuoltoyhtiön päivystäjä, vaikka keskellä yötä.

Vastaanotamme ja koordinoimme huoltoliikkeiden vikailmoituksia
Palvelukeskuksen päivystäjämme vastaanottavat huoneistojen vikailmoitukset joko puheluina tai kiinteistössänne käytössä olevalla lomakkeella. Päivystäjämme arvioivat palvelupyynnön riskin ja tarvittavat toimenpiteet sekä päättävät, vaativatko ne välittömiä toimenpiteitä päivystysaikana vai voidaanko ne hoitaa kustannustehokkaammin työaikana.
Tapahtumat kirjaamme huoltokirjaan tai muuhun järjestelmään, josta ne raportoidaan eteenpäin - toimimme järjestelmäriippumattomasti ja käytämme työssämme useita eri järjestelmiä. Palvelemme suomeksi ja englanniksi - muiden kielien osalta käytämme tarvittaessa tulkkauspalvelua.
Call Center -palvelumme kautta saat:
- asiakaskohtaisen puhelinlinjan ja sähköpostiosoitteet, joilla palvelukeskuksemme ottaa vastaan ja välittää yhteydenottoja jokaisena päivänä 24/7
- palvelupyyntöjen vastaanoton kanssanne sovittavan palvelutasotavoitteen mukaisesti sekä tarvittavien toimenpiteiden käynnistämisen ja pyyntöjen ohjaamisen oikealle palveluntuottajalle
- palvelutuottajien toimenpidekirjausten seurannan ja oikeellisuuden varmistamisen sekä vasteajan seurannan
Kun palvelukeskuksemme saa esimerkiksi ovenavaukseen liittyvän palvelupyynnön, käynnistää päivystäjä sopimuksen mukaiset toimenpiteet ja ohjaa työpyynnön oikealle palveluntuottajalle.

Palvelupyyntöjen vastaanotto
Palvelukeskuspäivystäjämme vastaanottavat myös erilaisia palvelupyyntöjä, jotka voivat liittyä esimerkiksi avain-, sauna- ja autopaikkahallintaan. Palvelupyynnöt kirjataan tietojärjestelmiinne ja palvelun vasteaikoja seurataan ja raportoidaan teille säännöllisesti.
Avainhallintaa voidaan hoitaa myös etänä. Palvelukeskuspäivystäjä voi ohjelmoida kulunvalvonta-avaimia tilauksen mukaisesti, luoda uusia, muokata olemassa olevia tai poistaa järjestelmästä kadonneet tai vialliset kulunvalvonta-avaimet.
Saunavuoroja ja autopaikkoja on mahdollista hallinnoida myös etänä palvelukeskuksestamme käsin. Varaukset tai niiden muutokset voidaan kirjata asiakkaan omaan järjestelmään ja tarvittaessa tiedottaa tarvittavia tahoja esimerkiksi muuttuvista saunan ohjelmoinneista.
Lue asiakkaidemme kokemuksia Call Center -palveluistamme

Sujuvaa yhteistyötä palvelukeskuksessa ja kiinteistöhälytyksissä - TL-Maint
"CERTEGO 24/7 (ent. K2 Turvapalvelut) hoitaa palvelupyynnöt erittäin sujuvasti ja vieläpä vuorokauden ympäri. Meillä tämä on vapauttanut resursseja itse kiinteistöjen huoltoon, jossa itse olemme parhaita”, kertoo TL-Maintin aluejohtaja Arttu Ojala.
Olemme tuottaneet 2016 vuoden alusta TL-Maintille palvelukeskuspalvelua sekä kiinteistöhälytysten vastaanottoa. Lue asiakastarina!

Tiivistä yhteistyötä hälytyskeskuspalveluissa - KST Vartiointi
"CERTEGO 24/7:n (ent. K2 Turvapalvelut) kanssa olemme pystyneet tarjoamaan Finanssialan hyväksymän hälytyskeskuksen ja jatkuvan 24/7-palvelun asiakkaillemme. Olemme samalla saavuttaneet kustannussäästöjä sekä tehostaneet operatiivista toimintaamme", kertoo Ilpo Kvick, KST Vartioinnin toimitusjohtaja.
Tutustu KST Vartioinnin kanssa tekemäämme yhteistyöhön!

Kumppanina palvelukeskuksessa, kiinteistön etäkäytössä ja turvavalvonnassa - Tokmanni
"Olemme toimineet yhteistyössä vuodesta 2015 alkaen ja homma on toiminut todella hyvin. Olemme saaneet kiinteistöissämme aikaan energiansäästöä, ja palvelu on ollut meille helppoa ja säntillistä. Lisäksi kaikki asiat on dokumentoitu erittäin kattavasti”, kertoo Tokmannin turvallisuus ja kiinteistötoimintojen päällikkö Seppo Tokola.
Lue Tokmannin asiakastarina!

Palolinjojen toiminnan valvontaa yhteistyössä - Kouvolan Asunnot
"CERTEGO 24/7 (ent. K2 Turvapalvelut) ovat kyllä asiansa osaava joukko ammattilaisia. Voimme olla aina varmoja, että kiinteistöjemme palolinjat ovat kunnossa ja toiminnassa, jos ikävyyksiä sattuu. Tämän homman he kyllä osaavat loistavasti”, suosittelee Kouvolan Asunnot Oy:n Auvo Viiru.
Tutustu yhteistyöhömme Kouvolan Asuntojen kanssa!


Ota yhteyttä CERTEGO 24/7 Call Center -asiantuntijoihimme
Kun kaipaat osaavaa kumppania kiinteistösi palvelupyyntöjen vastaanottoon, tavoitat palvelujohtajamme Jani Saarvon osoitteesta jani.saarvo@certego247.fi tai numerosta +358 (0)40 770 1119 ja turvallisuuspäällikkömme Pekka Väisäsen osoitteesta pekka.vaisanen@certego247.fi tai numerosta +358 (0)40 035 1831.