turvallisuuden ja kiinteistön mittausdataa virtuaalisella ruudulla

K2 Turvapalvelut on nyt CERTEGO 24/7

Rakennamme turvallisempaa ja energiatehokkaampaa huomista - CERTEGO 24/7

Turvallisuustekniikan ja kiinteistöautomaation palvelukeskuksemme Jyväskylässä ja Kokkolassa auttavat sinua hyödyntämään modernin turvallisuustekniikan ja kiinteistöautomaation keräämää tietoa yhdessä. Keskitetyllä ja reaaliaikaisella tiedonhallinnalla varmistat nopean päätöksenteon ja kiinteistön tehokkaan toiminnan vuorokauden ja vuoden ympäri. Tutustu palveluihimme!

certego247-oranssi-logo

K2 Turvapalveluiden tarina jatkuu CERTEGO-brändin alla

Työmme turvallisemman ja energiatehokkaamman huomisen eteen jatkuu CERTEGO 24/7 -nimellä. Asiakkainamme on liike- ja toimitiloja, vartiointiliikkeitä, huoltoyhtiöitä, teollisuuden toimijoita sekä asuinrakennusten haltijoita.

Jokaisen asiakkaan kanssa teemme yhteisen tarvekartoituksen ja toimintasuunnitelman kiinteistön turvallisuuden ja kiinteistöautomaation varmistamiseksi.

Lue tiedotteemme nimiuudistuksesta

Palvelukeskusasiantuntijamme palvelevat suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi.

valvomotyöntekijöitä istumassa näyttöjen edessä katsomassa valvontakamerakuvaa

24/7 palveleva hälytyskeskus on yrityksenne turvana

Hälytyskeskus toimii 24/7 vuoden jokaisena päivänä ottaen vastaan hälytykset kiinteistö-, turva- ja kameravalvonnasta.

Etäyhteyden avulla ammattitaitoinen päivystäjä analysoi hälytyksen syyn ja ryhtyy tarvittaviin toimenpiteisiin kutsuen paikalle tarvittaessa kiinteistönhoitajan tai vartijan ja ottamalla kriittisissä tilanteissa yhteyden hätäkeskukseen.

Lue lisää hälytyskeskuspalveluistamme
valvomossa seurannassa erilaisia datanlähteitä

Kiinteistövalvomo parantaa yrityksenne energiatehokkuutta

Kiinteistövalvomossa seurataan ja käytetään kiinteistöjen automatiikkaa etänä sekä säädetään LVIS-laitteiden asetusarvoja ja käyttöaikoja.

Etähallinnassa käydään säännöllisesti läpi talotekniikan prosessien toimivuus ja optimoidaan toimintaa energiatehokkuuden ja olosuhteiden varmistamiseksi. LVIS-hälytyksen syy voidaan korjata usein etänä ilman huoltoliikkeen paikalla käyntiä.

Tutustu kiinteistövalvomopalveluihimme
call center -työntekijöitä ottamassa vastaan palvelupyyntöjä

Call Center vastaanottaa ja välittää palvelupyyntöjänne

Palvelukeskuksen yhteydessä 24/7 toimiva Call Center vastaanottaa palvelupyynnöt ja hälytykset.

Kun keskus saa esimerkiksi oven avaukseen liittyvän palvelupyynnön, käynnistää päivystäjä sopimuksen mukaiset toimenpiteet ja ohjaa työpyynnön oikealle palveluntuottajalle.

Lisää Call Center -palveluistamme
iso-9001-sgs-logo-png_seeklogo-408423
SFS-EN 50518
5372bbb8-526c-4688-aacc-dac5fb042b1e
virve-viranomaisverkko-tunnus
secapp-logo-x2
eners-logo-gold

Tutustu asiakkaidemme kokemuksiin yhteistyöstämme ja palveluistamme

tl-maint-logo-vaaka

Sujuvaa yhteistyötä palvelukeskuksessa ja kiinteistöhälytyksissä - TL-Maint

"CERTEGO 24/7 (ent. K2 Turvapalvelut) hoitaa palvelupyynnöt erittäin sujuvasti ja vieläpä vuorokauden ympäri. Meillä tämä on vapauttanut resursseja itse kiinteistöjen huoltoon, jossa itse olemme parhaita”, kertoo TL-Maintin aluejohtaja Arttu Ojala.

Olemme tuottaneet 2016 vuoden alusta TL-Maintille palvelukeskuspalvelua sekä kiinteistöhälytysten vastaanottoa. Lue asiakastarina!

Lue TL-Maintin asiakastarina
kst-vartiointi-logo-vaaka

Tiivistä yhteistyötä hälytyskeskuspalveluissa - KST Vartiointi

"CERTEGO 24/7:n (ent. K2 Turvapalvelut) kanssa olemme pystyneet tarjoamaan Finanssialan hyväksymän hälytyskeskuksen ja jatkuvan 24/7-palvelun asiakkaillemme. Olemme samalla saavuttaneet kustannussäästöjä sekä tehostaneet operatiivista toimintaamme", kertoo Ilpo Kvick, KST Vartioinnin toimitusjohtaja.

Tutustu KST Vartioinnin kanssa tekemäämme yhteistyöhön!

Tutustu KST Vartioinnin asiakastarinaan
tokmanni-vaaka-logo

Kumppanina palvelukeskuksessa, kiinteistön etäkäytössä ja turvavalvonnassa - Tokmanni

"Olemme toimineet yhteistyössä vuodesta 2015 alkaen ja homma on toiminut todella hyvin. Olemme saaneet kiinteistöissämme aikaan energiansäästöä, ja palvelu on ollut meille helppoa ja säntillistä. Lisäksi kaikki asiat on dokumentoitu erittäin kattavasti”, kertoo Tokmannin turvallisuus ja kiinteistötoimintojen päällikkö Seppo Tokola.

Lue Tokmannin asiakastarina!

Lue Tokmannin ja meidän yhteistyöstämme
kouvolan-asunnot-logo

Palolinjojen toiminnan valvontaa yhteistyössä - Kouvolan Asunnot

"CERTEGO 24/7 (ent. K2 Turvapalvelut) ovat kyllä asiansa osaava joukko ammattilaisia. Voimme olla aina varmoja, että kiinteistöjemme palolinjat ovat kunnossa ja toiminnassa, jos ikävyyksiä sattuu. Tämän homman he kyllä osaavat loistavasti”, suosittelee Kouvolan Asunnot Oy:n Auvo Viiru.

Tutustu yhteistyöhömme Kouvolan Asuntojen kanssa!

Lue yhteistyöstämme Kouvolan Asuntojen kanssa
CERTEGO 24/7 tietosuojaseloste
Pdf
Lataa tästä
download
CERTEGO 24/7 sopimusehdot
Pdf
Lataa tästä
download

Ota yhteyttä CERTEGO 24/7:n asiantuntijoihin

Kun kaipaat osaavaa kumppania kiinteistösi turvallisuuden ja energiatehokkuuden varmistamiseen, tavoitat palvelujohtajamme Jani Saarvon osoitteesta jani.saarvo@certego247.fi tai numerosta +358 (0)40 770 1119 ja turvallisuuspäällikkömme Pekka Väisäsen osoitteesta pekka.vaisanen@certego247.fi tai numerosta +358 (0)40 035 1831.