Multiresidential-facilities-security-locks-and access-systems-1920x607

Turvallisuuden kokonaisratkaisut taloyhtiöille ja kiinteistönomistajille

Kiinteistösegmentin asiakkaamme arvostavat yhden toimittajan koko oviympäristön kattavia ratkaisuja sekä laadukkaita huoltopalveluita.

Taloyhtiö saa kauttamme kaikki asuinympäristönsä turvallisuusratkaisut lukituksesta oviautomatiikkaan, kameravalvontaan ja rikosilmoitinjärjestelmiin unohtamatta asiantuntevaa avainhallintaa ja oviympäristön huoltopalveluita. CERTEGO hoitaa turvasuojausalan luvanvaraiset työt vuosikymmenten ammattitaidolla, myös päivystäen.

Taloyhtiölle uudet elektromekaaniset lukitusratkaisut ja helposti toimiva kulunhallinta mahdollistavat kustannussäästöjä, parantavat kiinteistön turvallisuustasoa sekä kasvattavat kiinteistön arvoa. Olemme Abloy- ja iLOQ-valtuutettu toimija.

CERTEGOn vahvuudet kiinteistönomistajille ja isännöitsijöille:

  • Vahva lukitusosaaminen
  • Oviympäristön kokonaisvaltaiset ratkaisut ja palvelut
  • Paikallinen toimintakyky
  • Laadukas, luotettava ja toimintaa tehostava avainhallintapalvelu
  • Oviympäristön huoltopalvelut, myös päivystyspalvelu

Avainhallinnan ulkoistaminen ammattilaiselle tuo turvaa kiinteistön käyttäjille

Lukituksen nykyaikaistaminen ja avainhallinnan ulkoistaminen ammattilaiselle tuovat lisäarvoa isännöitsijälle ja luovat turvallisuutta asukkaalle. CERTEGOn avainhallintapalvelu mahdollistaa asiakkaalle helpon ja turvallisen avainten luovutuksen, säilyttämisen ja noudon. Hoidamme kaiken puolestanne.

Lue lisää avainhallinnasta

KTL1E-järjestelmän mukaiset lukitukset teletiloihin

CERTEGO kuuluu valtakunnallisiin toimijoihin, joilla on valtuutukset toimittaa ja asentaa myös taloyhtiöiden teletiloihin KTL1E-järjestelmän mukaiset lukitukset.

Lue teletilojen asianmukaisesta lukituksesta
certego247-oranssi-logo

Kiinteistön etäkäyttö ja 24/7 Call Center -palvelut

CERTEGO 24/7 (ent. K2 Turvapalvelut) auttaa kiinteistöjen toimivuuden turvaamisessa 24/7 toimivalla Call Center -palvelulla. Etäkäytön avulla voidaan karsia kiinteistötekniikan toiminnasta aiheutuvat turhat kulut ja optimoida toiminnan tehokkuus.

Asuinrakennuksissa tärkeimmät turvattavat asiat ovat asukkaiden turvallisuus ja omaisuus sekä kiinteistön toiminta. Suuremmissa asuinkiinteistöissä on myös palolinjat, joiden toimivuus on syytä turvata.

Turvaamme kiinteistön toiminnan LVIS-järjestelmiin asetettujen huoltohälytysten kautta, jolloin apu on paikalla nopeammin kuin asukas itse havaitsisi järjestelmän toiminnassa häiriön. Suurissa asuinrakennuksissa myös kiinteistön käyttökulut voidaan optimoida kiinteistön etähallintapalvelun avulla.

800x450_0000s_0031_AdobeStock_341480679

Call Center tukee kiinteistön palveluntarjoajien toimintaa

Call center auttaa kiinteistöhuoltoyhtiöitä ja muita palveluntarjoajia keskittymään siihen, missä he ovat parhaita – kiinteistön huoltoon ja ylläpitoon. Call Centerimme ottaa vastaan kiinteistön käyttäjien huoltopyyntöjä 24/7 ja välittää ne eteenpäin huoltoyhtiölle.

Lue lisää Call Center -palveluista
800x450_0000s_0014_AdobeStock_998128043

Kiinteistön etäkäyttö auttaa vähentämään huoltoyhtiön kuluja

Kiinteistöautomaatiopalvelun avulla optimoidaan kiinteistön lämmityksen, valaistuksen, ilmastoinnin ja muut energiaa kuluttavat toiminnot, jolloin säästät energian kulutuksessa. Kiinteistön etäkäytöllä voimme auttaa huoltoyhtiötä työssään - myös huoltohälytykset saadaan automaattisesti valvomoomme.

Lue kiinteistövalvomopalveluista
800x450_0000s_0022_AdobeStock_628785754

Hälytys- ja linjavalvonta pitää palolinjat jatkuvasti toiminnassa

Hälytys- ja linjavalvontapalveluiden avulla pidämme huolta, että kiinteistön tai asuinrakennuksen palolinjat ovat jatkuvasti toiminnassa. Tämä tuo turvaa kiinteistölle ja sen käyttäjille.

Tutustu hälytyskeskuspalveluihimme

Referenssejämme kiinteistöalalta - CERTEGO & CERTEGO 24/7